Student Representatives 1st Meeting Minute

ÖĞRENCİ TEMSİLCİLERİ TOPLANTISI
TOPLANTI TUTANAĞI

Tarih: 24.10.2018
Başlangıç Saati: 09.55
Bitiş saati: 10:45

Katılımcılar: 18 öğrenci temsilcisi, Özlem Canaran, Aslıhan Akın,Çisem Altuğ, Tuğçe Temir , Gökhan Yıldız, Tunahan Demirbaş, Nergiz Pekmezci
Toplantı Sayısı: 1

 

 

AJANDA

1. Açılış ve Tanışma
2. Hazırlık Programı hakkındaki akademik ve idari görüşler

ELE ALINAN KONULAR

A. Tanışma
Bölüm Başkanımızın açılış konuşması sonrasında koordinatörlerimiz, öğretmenimiz ve temsilcilerimiz kendilerini tanıttılar.

B. Yabancı Diller Bölümü Hazırlık Programı hakkındaki görüşler ele alındı.
Temsilcilerimiz genel olarak memnun olduklarını bildirdikleri toplantıda bazı konular daha fazla vurgulanmıştır.

1. English central aktivitelerinde sistemin seslerini algılamadığını belirten sınıflar olmuştur.
2. Öğrencilerimiz konuşma ödevlerine verilen 2 günlük sürenin yeterli olmadığını bildirdiler.
C. Yabancı Diller Bölümü fiziki durumu hakkında görüşler ele alındı.
1. Tuvaletlerin bazılarının bozuk olduğu bildirildi.
2. Erkekler tuvaletinin içerisindeki malzemeler açısından yeterli olmadığı bildirildi.
3. Tuvaletlerin daha sık temizlenmesi gerektiği konuşuldu. Sabun ihtiyacının olduğu söylendi.
4. Yemekhanede çıkan yemek miktarının yetersiz olduğu ve sağlıksız olduğu temizliğe dikkat edilmediği bildirildi.
5. Sigara izmaritlerinin yere atıldığı ve sigarasız hava sahası oluşturulması istendi.
6. Öğrencilerimiz C01, C03, C14, C15, C17, C24 sınıflarımızda projeksiyonla ilgili yamuk olması veya sesin ders esnasında az gelmesi gibi sorunlarının olduğunu bildirdiler.
7. Masa ve sandalyelerden bazılarının bozuk olduğu bildirilmiştir.
8. İlk derse birkaç dakika geç girebilmeyi talep eden öğrenciler olmuştur.
9. Asansör kullanan öğrencilerin olduğu tespit edilmiştir.

Alınan Kararlar / Yapılacaklar

A. Yabancı Diller Bölümü Hazırlık Programı hakkındaki alınan kararlar / yapılacaklar
1. English centralda yaşanan sıkıntılar ilgililere bildirilmiştir.
2. Speaking tasklar ile ilgili gelen öneri değerlendirilmiş ve taskların ünitelerin başında verilmesi ve task tesliminin ünitenin bitiminden sonraki gün olması kararlaştırılmış hocalarımıza bildirilmiştir.
B. Yabancı Diller Bölümü fiziki durumu hakkında alınan kararlar / yapılacaklar
1. Tuvaletlerin durumu hakkında yapılacaklar Yapı İşlerine bildirilmiştir.
2. Tuvaletlerin temizliği hakkında temizlik görevlileriyle konuşulmuştur.
3. Yemekhanede çıkan yemeklerin durumu hakkında Kantin görevlilerine bilgi verilmiştir.
4. Öğrencilerimiz sigara izmaritlerinin hiçbir koşulda yerlere atılmaması konusunda uyarılmış ve Sigarasız hava sahasının oluşturulması için çalışmalara başlanmıştır.
5. Ses sisteminde sıkıntı yaşayan sınıfların sıkıntılarının çoğunun kullanılan programdan olduğu tespit edilmiş ve programın düzelmesi için harekete geçilmiştir.
6. Ses sistemi bozuk olan sınıflar IT bölümüne bildirilmiştir.
7. Masa ve sandalyelerin hepsi gözden geçirilmiş ve tadilatları yapılmıştır.
8. Öğrencilerimize ilk derse geç girilemeyeceği,saatinde sınıflarında olmaları ama önemli görülen yerlerde idarenin öğrencileri madur etmeyeceği bildirilmiştir.
9. Asansörün bozuk olduğu ve kullanılmaması gerektiği bildirilmiştir.

C. Kapanış
Bölüm başkanımızın temsilcilere görevlerinin bir sonraki toplantıya kadar neler olduğunu ve sınıflarına mutlaka rapor alan arkadaşlarını uyarmaları, rapor alımının sonrasında kendilerine başarısız olarak dönebilme ihtimalini hatırlatmasıyla toplantı sonlanmıştır.